Velkommen til en spennende høst!

10. august 2011

Høstens program er nå i hovedsak klart, og byr på litt av hvert, håper vi. Blant annet starter vi opp igjen med bibeltimer.
Noen utfordringer blir det i høst, da undertegnede skal flere uker på praktikumskurs både i høst og til våren. Det kommer til å ta en god del av de ressursene som i utgangspunktet skulle tilfalt menigheten. Jeg håper vi alle har igjen for det. Jeg skal ihvertfall gjøre mitt til at forsamlingen skal merke så lite til det som mulig.

I første omgang vil jeg fokusere på søndag 21. august. Da møtes vi hos Laila og Mark i Svelvik. Vi ser fram til å møte riktig mange der.

Søndag 4. september er det samlingsgudstjeneste. Den er kl. 17.00 i kirka.

Jeg har forøvrig skrevet noen tanker om sommerens hendelser i bloggen min under fanen Menigheten.

Med ønske om en begivenhetsrik, oppbyggelig og velsignet høst,